استفاده از گیاهان برای بازگرداندن کلیه در بیماران دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

استفاده از گیاهان برای بازگرداندن کلیه در بیماران دیابتی

ما آن را نفروپاتی دیابتی، زمانی که کلیه ها از دیابت آسیب دیده است. برخی از گیاهان موثر و ایمن برای بهبود کلیه در بیماران دیابتی می باشد. آیا می دانید که گیاهان دارای این ویژگی ها و نحوه استفاده از آنها؟

گیاهان برای درمان نفروپاتی دیابتی

کادر پزشکی ما بسیاری از تحقیقات بر روی گیاهان برای درمان دیابت و بیماری کلیه داشته است. در حال حاضر ما می خواهم به معرفی چند گیاهان که این خاصیت را دارند. آنها عبارتند از:

1. جینسنگ

این گیاه دارای اثر آشکار در کاهش سطح قند خون و می تواند کلیه های آسیب دیده را تغذیه، از بین بردن خستگی بیماران و غیره. از این نقطه جینسنگ - یکی از بهترین گیاهان کمک می کند که به مبارزه با بیماری کلیوی ناشی از دیابت.

2. گون

مطالعات فارماکولوژیک نشان می دهد که این طب گیاهی چینی برای کاهش فشار خون بالا، کاهش سطح قند خون و تحریک کننده کلیه برای از بین بردن مقادیر بزرگتر از زباله، مانند اوره و کراتینین، و غیره موثر است. بنابراین، دیابت کنترل شده است و خون بیماران پاک شده است.

3. تامر

بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی اغلب فشار خون بالا، که می تواند از پیشرفت بیماری دیابت کلیه را تسریع بخشد. در این راستا این نیز مهم است برای نظارت بر فشار خون برای بیماران دیابتی.

4. goldthread چینی

با توجه به گزارش های بالینی، بربرین قادر به درمان دیابت با کاهش سطح قند خون است. این می تواند به گلیکوژن و سریع قند geteroplaziyu گلیکولیز به سطح قند خون پایین را مهار کند. پس از سطح قند خون در سطح نرمال حفظ شده، عملکرد بافت کلیه باقی مانده می تواند آسیب بیشتر جلوگیری از.

بسیاری از گیاهان دیگر نیز می تواند بازگرداندن کلیه کمک کند و برای درمان نفروپاتی دیابتی. بیماران مختلف داروهای مختلف نیاز دارند. که برای تعیین مناسب شما چمن، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا ارسال ایمیل به Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر 8613292893707.





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: